مطابق این دستورالعمل می بایست شناسه رهگیری بر روی کالا، کارتن و کارت گارانتی درج شود و از آنجایی که این فرایند در محل کارخانه تولیدکننده و یا انبار واردکننده صورت می گیرد و فروشنده در این فرایند دخیل نمی باشد، لذا ادعای عدم امکان درج شناسه رهگیری بر روی محصول به دلیل باز شدن پلمپ و متعاقب آن ابطال گارانتی دستگاه مورد خدشه بوده و تایید نمی گردد.

ادامه مطالب و جزئیات بیشتر در وبسایت خانه صمت استان اصفهان قابل مشاهده می‌باشد.

الصاق کد رهگیری بر روی محصولات لوازم خانگی

پیام بگذارید